Wyniki wyszukiwania

Filtruj wyniki

  • Czasopisma
  • Autorzy
  • Słowa kluczowe
  • Data
  • Typ

Wyniki wyszukiwania

Wyników: 2
Wyników na stronie: 25 50 75
Sortuj wg:

Abstrakt

Lo scopo di questo studio è quello di esaminare i risultati dell’esame di stato di matematica in lingua italiana per gli studenti dell’istruzione bilingue italo-ungherese. L’articolo descrive lo sviluppo dell’istruzione bilingue dopo il cambio di regime, discute le ricerche specifiche sulle materie insegnate, presenta le caratteristiche dell’esame di maturità in lingua straniera e trae le conclusioni evidenziando le statistiche di maturità in Matematica.
Przejdź do artykułu

Autorzy i Afiliacje

Beáta Papp
1
ORCID: ORCID

  1. Università Degli Studi Di Pécs

Abstrakt

Celem niniejszego artykułu jest omówienie modeli zintegrowanego kształcenia przedmiotowo-językowego (CLIL) funkcjonujących w polskich gimnazjach, w których istnieją oddziały dwujęzyczne. W artykule zostaje krótko omówiony stan kształcenia dwujęzycznego w polskim systemie edukacji ze szczególnym uwzględnieniem gimnazjów. Przedstawiono cztery modele CLIL, zobrazowano popularność poszczególnych języków w kształceniu dwujęzycznym a także przedmioty, które najczęściej nauczane są w języku obcym na poziomie gimnazjalnym.

Przejdź do artykułu

Autorzy i Afiliacje

Piotr Romanowski

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji