Wyniki wyszukiwania

Filtruj wyniki

  • Czasopisma
  • Autorzy
  • Słowa kluczowe
  • Data
  • Typ

Wyniki wyszukiwania

Wyników: 2
Wyników na stronie: 25 50 75
Sortuj wg:

Abstrakt

Celem projektu była ocena percepcji i zmierzenie zauważalności różnych formatów reklam w prasie codziennej. Ocenie poddano łącznie 63 reklamy, w tym 17 w „Metrocafe”, 28 w „Gazecie Wyborczej” i 18 w „Super Expressie”. Analiza danych pozwoliła na określenie, który format reklamy prasowej przyciąga największą uwagę czytelników.

Przejdź do artykułu

Autorzy i Afiliacje

Barbara Kiljańska

Abstrakt

Dziennik „Czas” stanowi źródło wiedzy na temat Krakowa w okresie autonomii galicyjskiej w różnych dziedzinach, również w zakresie życia kulturalnego. Publikowane były w nim informacje dotyczące okresu białego karnawału na przełomie 1899 i 1900 roku. Artykuł omawia najważniejsze kwestie związane z tym zagadnieniem: obchody „końca wieku”, celebrowanie świąt Bożego Narodzenia i nocy sylwestrowej oraz taneczne zabawy karnawałowe. Analiza treści wybra-nych numerów dziennika ukazała, w jaki sposób prezentowana była ta problematyka na łamach „Czasu” i jaką dokładnie tematykę poruszano.
Przejdź do artykułu

Autorzy i Afiliacje

Joanna Adamczyk
1

  1. Szkoła Doktorska (dyscyplina historia) Wydział Historii i Dziedzictwa Kulturowego Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie ul. Kanonicza 25 PL 31-022 Kraków

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji